emaaaaaaaa

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2010

Mohedadagarna

Av Emma Frej - 20 augusti 2010 14:52

Är det bara jag eller brukar inte vi ha börjat skolan när det är mohedadagarna :S ? Aja.. Ska ner lite ikväll med hanna ;) Sen ska hon sova här och imån får vi se, men tror vi ska ner dit då också. På kvällen tror jag vi skulle till rydaholm :)

Har sovit över två nätter med Oskar och Kristoffer nu :) Oskar fick värsta panik när han fick reda på att Kristoffer börjar den 24e och vi den 23e xD Kollade på en film igår (vet inte riktigt va den hette men typ.. tycus :S?) Handlade om en meteor som va påväg mot jorden typ :p Och som vanligt sitter oskar och kommenterar hela filmen och han tyckte att dom skulle bygga en glob över hela jorden :p


Fick reda på att vi ska sova på klappudden med klassen på tisdag :) tror det kan bli rätt kul ändå ^^ fast är inte taggad att börja skolan igen.. Man brukar ju typ tänka "aah, det ska bli kul att träffa kompisarna igen" men knappt det tänker jag :o Aja, jag har ju inget val ändå så :) Bara 1 år kvar i grundskolan, WOHOO :D ingen aning om vad som händer sen men.. xD Vill inte gå i växjö iallafall.. Så mycket vet jag :) Blir nog internat :o Men vi får se :D

Nu kommer nog snart hanna ;)


Puss och hej ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Frej - 20 april 2011 15:26


Jag har en syster som heter Elin.  Vi bråkar, är vänner, snackar om mycket, irriterar oss på varandra, ställer upp för varandra och allt sånt där :D Är glad att jag har en syster, som jag kan prata med om nästan allt.       ...

Av Emma Frej - 20 april 2011 15:26


Jag har en syster som heter Elin.  Vi bråkar, är vänner, snackar om mycket, irriterar oss på varandra, ställer upp för varandra och allt sånt där :D Är glad att jag har en syster, som jag kan prata med om nästan allt.       ...

Av Emma Frej - 20 april 2011 15:16


Jag har en syster som heter Elin.  Vi bråkar, är vänner, snackar om mycket, irriterar oss på varandra, ställer upp för varandra och allt sånt där :D Är glad att jag har en syster, som jag kan prata med om nästan allt.      ...

Av Emma Frej - 20 april 2011 14:55

Halluu! idag är det så död, nomnom Optiken klockan fem förresten (y)   Oskar sov här igår, vid typ gjorde ingenting, spelade lite spel och kollade på skräckfilm, "Drag me to hell" :D   Och nu känner jag att jag KANSKE borde äta nånting, så ...

Av Emma Frej - 16 april 2011 14:04

Jag tror inte på någon gud eller så. Nästan hela min släkt är kristen, så jag är uppvuxen med alla högtider och vi firar dom för en anledning, för det som dom tror hände. Jag själv har inget att säga om det, jag tkr att alla slags religioner är oke...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards