emaaaaaaaa

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Emma Frej - 29 augusti 2010 21:34

Gryym helg, faktiskt :D Fredag klippte jag mig. Inte så stor skillnad, blonda slingor som vanligt ;) Sen åt vi på Lammhults Värdshus med familjen + hanna :D Kulkulkul, vi flummade ihjäl oss xD Men goda pizzor hade dom där iallafall :) Sen åkte jag och hanna hem till henne och kollade på oth (Y) Och sov :p

På lördagen gjorde jag och hanan typ ingenting, bara chillade :) och när jag kom hem packade jag och gjorde iordning mig för bussen in till sofia (: Vi åkte till hemmakväll och köpte ben&jerry's och hyrde filmer, så resten av kvällen kan ni ju gissa va vi gjorde ;) Iallafall.. Filmerna:

Min stora feta grekiska semester: Första filmen vi såg och vi låg och flummade ihjäl oss typ hela filmen xD

Ps I love you: Jätte bra film faktiskt.. Sorglig och så, men ändå bra.. Lite tårar, tröst och kramar genom filmen <3

Sanningen om rödluvan (eller nånting :p): Kul film, va så trött så sov dock genom halva filmen xD

Sen idag hämtade mamma mig och viola va med i bilen så åkte vi till grand Samarkand ;D Najsnajs (Y) blir säkert skit bra när det är klart :D Köpte en tröja och ett par svarta byxor på h&m och björnborg skor på scorett :)


Bjuder på en bild från stadium ;D

  Lev med att den är suddig ;)


Puss och hej ;*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards