emaaaaaaaa

Alla inlägg under september 2010

Av Emma Frej - 12 september 2010 16:30

Igår va vi på liseberg med scouterna :D Åkte hemifrån vid halv nio ungefär , och va framme vid typ halv ett tror jag :p Sen sprang vi runt och åkte (: Spelade typ bara bort 70 spänn (Y) Vann en geisha och en påse bilar ;) Köpte ett par byxor, en mössa och kaninöron :D

Jag åkte höjdskräcken, trodde jag skulle dö när jag va påväg upp xD Men fy va kul den va :D<3


Kommer kanske upp bilder sen :)


Puss och hej ;*

Av Emma Frej - 8 september 2010 21:50

Idaag va en kul dag :) Först skola, som va helt okej ;p Sen kom Miranda och Sofia och skulle fira min födelsedag (som inte är förrän om en vecka, men ändå :p ) :D<3

Fick fina presenter :DD


     Tröja :D<3


  Aah.. -.- ;p

 

Svea tröja :D<3

och en krona :D<3


Sen va vi ute och tog massa bilder men ska redigera dom först innan dom kommer upp här ;)


Puss och hej ;*

Av Emma Frej - 6 september 2010 13:47

Håkan nörd  som jag är så måste jag lägga ut en utav dom nya låtarna (a)

Hans nya album "två steg från paradis" släpps den 13 oktober, ååh va jag längtar! Men innan dess, den 23 september, släpps "Ps, lycka till ikväll" som är en fotobok med backstage bilder, bilder från fansen och liknande.. Verkligen ett måste för mig! :)

Av Emma Frej - 6 september 2010 13:17

Åkte hem från skolan idag.. Vill inte bli sjuk nu ;o Blir att kolla på film, dricka te och vitamin well resten av dagen (a)


    

Puss och hej ;*

Av Emma Frej - 5 september 2010 21:00

Wiih, idag kom viola till mig :) Vi bakade typ hela dagen ;p Det blev tårta :D Och sen bakade vi scones ;) tårtbottnen blev konstig.. Vi använde glutenfritt mjöl så det blev gummibotten (Y) Men helt okej ;D


 

Av Emma Frej - 4 september 2010 13:51

- Duscha


- Installera massa sims


- Spela


- Kolla på oc


- Spela gitarr


Chill dag :) Wooh (a) hade egentligen tänk sova, men om jag duschar så blir jag kanske pigg sen :)


 


Hittade oseriös fjoll bild sen våras när jag och hanna hade damp :D 


Puss och hej ;*

Av Emma Frej - 4 september 2010 13:38

Åkte in till stan med bussen efter skolan med Marcus, Marcus, Christoffer, Petter och Hanna :D Sprang runt på stan, köpte en "bad hair day"-mössa ;) Sen skulle vi äta, och det tog väldigt lång tid att komma överrens om ett ställe vi skulle äta på.. Men det blev excelle :) Sen fjollade vi runt innan bion började :D verkligen värd att se ;)


         

Puss och hej ;*

Av Emma Frej - 1 september 2010 17:15

Haha lol ;D Men sååå äre ;)


Och jag är snart 180 månader, ojoj :D 15 september smäller det ;)

Och jag har världens idé :DD fååår se om det går att fixa ;))


Aja, iallafall :D Schemat är faktiskt rätt najs ;) spanska gruppen har sovmorgon på fredagar och slutar typ 12.30 onsdagar, fett najs :D


Just nu sitter jag och dampar sönder med marKKKKus och CCCCCanna på msn :D askalas (Y)

 

Puss och hej ;*

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards