emaaaaaaaa

Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

Riktigt bra dag!

Av Emma Frej - 23 mars 2011 16:44

Ååh, som rubriken säger så är det här verkligen en riktigt bra dag! 

Humöret på topp!
Jag har frisknat till!

Det är TVÅ DAGAR till Håkan bästa Hellström konserten!

OCH HÅKANS DVD "Explodera Bateria" har kommit till posten i Moheda!


Så det enda som fattas är mamma som kör mig ner till moheda för att hämta den :D Ååååh va jag typ dör nu! Vill bara sätta mig ner och storböla, Hahah vilken tönt jag är :)


Men Iallafall, som ni kanske märkt, så ska jag försöka börja blogga igen. Det är så tråkigt nu precis innan det börjar bli vår och man vill bara elda upp all snö eller nånting, men nu när snön smälter blir man gladare! :)

Och en glad emma = en bloggande emma! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Frej - 20 april 2011 15:26


Jag har en syster som heter Elin.  Vi bråkar, är vänner, snackar om mycket, irriterar oss på varandra, ställer upp för varandra och allt sånt där :D Är glad att jag har en syster, som jag kan prata med om nästan allt.       ...

Av Emma Frej - 20 april 2011 15:26


Jag har en syster som heter Elin.  Vi bråkar, är vänner, snackar om mycket, irriterar oss på varandra, ställer upp för varandra och allt sånt där :D Är glad att jag har en syster, som jag kan prata med om nästan allt.       ...

Av Emma Frej - 20 april 2011 15:16


Jag har en syster som heter Elin.  Vi bråkar, är vänner, snackar om mycket, irriterar oss på varandra, ställer upp för varandra och allt sånt där :D Är glad att jag har en syster, som jag kan prata med om nästan allt.      ...

Av Emma Frej - 20 april 2011 14:55

Halluu! idag är det så död, nomnom Optiken klockan fem förresten (y)   Oskar sov här igår, vid typ gjorde ingenting, spelade lite spel och kollade på skräckfilm, "Drag me to hell" :D   Och nu känner jag att jag KANSKE borde äta nånting, så ...

Av Emma Frej - 16 april 2011 14:04

Jag tror inte på någon gud eller så. Nästan hela min släkt är kristen, så jag är uppvuxen med alla högtider och vi firar dom för en anledning, för det som dom tror hände. Jag själv har inget att säga om det, jag tkr att alla slags religioner är oke...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards