emaaaaaaaa

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Emma Frej - 13 augusti 2010 17:07

Jag är alltid lika duktig när jag ska packa ;) jag ska till götebrog i 4 dagar, och har med mig 6 par byxor.. Känns rätt onödigt men jag kan inte ta bort ett par byxor för då kommer jag ångra det :o Kom på idag att jag knappt har några jeans, och när jag tänkte efter så har jag inte använd jeans på skit länge :o Använder typ bara chinos (a) eller shorts nu på sommaren då men.. Hittade iallfall två par jeans som passade.. TVÅ PAR !? måste verklien ta och köpa nya.. Kanske hittar några i gbg ? :) fick ett present kort på H&M av farbror, men annars har jag inga pengar att köpa kläder för egentligen.. och jag är jätte sugen på att springa och köpa allt möjligt onödigt xD Men aja.. borde fortsätta packa nu (a) Har inte så mycket kvar, typ bara skor :) Synd att jag inte har några skor ^^


  Fin bild på Sofia&Miranda <3


Puss och hej ;*

Av Emma Frej - 13 augusti 2010 00:00

har varit inne på zoovillage.com (a) hittade massa snygga kläder :D

Synd att man inte har några pengar.. Men jaja, man kan ju drömma :D


 

Sveatofflor 595:- Brukar inte tycka om trätofflor, och gillar inte att det är typ modernt igen för jag tycker dom är fula. Men om jag skulle köpa ett par skulle det va dom här :O

 

  Sveatröja 499:- ASSNYGG :D Helt kär (a)

 

 

  Nikejacka 799:- Skulle tänkt på att skaffa en sån här innan sommaren.. hade nog använt sönder den isåfall :o Skit snygg ;)

 

  Cheap monday byxor 599:-

 

Klocka 199:- Är helt sönderförälskad inte den :o Sjuukt snygg :D och ja.. att jag skulle välja den rosa är bara helt självklart (a) Men om jag skulle beställa den vet jag inte om jag skulle ta den här, den gula eller lime :o Dom va riktigt snygga allihopa (a)


Puss och hej ;*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards