emaaaaaaaa

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Emma Frej - 25 augusti 2010 18:48

Wooh, skolan började igen i måndags.. Men shit va dom flesta hade förändrats.. :S Första dagen i skolan va chill, vi planerade bara massa för hajken som vi hade igår tills idag :) Hängde med hanna hem, så packade vi tillsammans :) Det blir rätt mycket xD En stor ryggsäck, en liten ryggsäck, en kylväska och en ica kasse :p Sen skulle vi ha med oss lite packning som alla skulle använda: en stor kylväska, pressening och ett extra liggunderlag. men det gick bra, hannas pappa körde ner grejerna till skolan så vi slapp ta allt på moppen xD

Hajken va kul :D Vi samlades och vi som körde/åkte moppe packade släpet medans dom skulle cykla cyklade iväg mot klappudden ^^ Sen när vi nästan va framme, skulle bara köra genom en kohage, så blev det jätte lerigt på vägen och hanna och jag höll på att välta xD men det gick bra ;) Sen hade vi lite sammarbetsövningar, lagade mat och hade 5-kamp :) vi kom tvåa ;D Efter lite genomgångar och regler så fick vi göra vad vi ville ;) jag och hanna paddlade ut på sjön lite :) Sen snacka vi ^^ Och jag badade :D Känns som att jag kommer bli jätte sjuk.. Men det va värt det, det va skönt :) Sen på kvällen paddlade jag och markus lite. Paddlade under bryggan xD as kul, men trodde först inte vi skulle komma under xD Men det gick bra ;) Hanna jag och markus tog båten och rodde ut och den gnisslade hur mycket som helst xD Det kommer kanske lite bilder sen (om det är några som är värda att lägga ut..) när jag fått tillbaka mina laddare från hanna, jag glömde dom där :p


Puss och hej ;*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards